Junaki Naše ulice so vedoželjni, kritični in ustvarjalni otroci, ki skrbijo za druge in za svoje okolje. Dobro se počutijo v svoji koži, radi sodelujejo, si med seboj pomagajo in se z veseljem lotevajo novih izzivov. Nikoli ne obupajo, ob tem pa so ponosni nase in na svoje dosežke. Prav takšne učence želi oblikovati in spodbujati prenovljeni učni sistem Naša ulica, ki že vrsto let združuje bogato tradicijo in aktualna didaktična spoznanja ter vodi k širokemu, poglobljenemu in povezanemu razumevanju sebe in sveta okoli nas.
Prenovljeni komplet Nova Naša ulica 1 prinaša številne izboljšave, ki prvošolcem omogočajo bolj postopno, razigrano in prijazno vstopanje v svet učenja. Gradivo je pregledneje in sodobneje oblikovano, z več igrivosti, novimi ikonami in prijaznimi pisavami, ki olajšajo branje in razumevanje. Strani vključujejo manj nalog in večje ilustracije, kar otrokom pomaga ohranjati pozornost ter postopoma razvijati delovne navade. Dodane so tudi nove vsebine, kot sta razvijanje temeljnih veščin pripovedovanja in opazovanja, kar učencem omogoča bolj celostno doživljanje in razumevanje sveta.
Velik poudarek je namenjen diferenciaciji – v gradivu je več nalog odprtega tipa, ki omogočajo prilagajanje različnim ravnem predznanja in tempa učenja.
Če želite izvedeti več o učnem kompletu Nova Naša ulica 1, nam pišite na nasaulica@dzs.si
Ste se ze kdaj vprašali, katere strategije so najučinkovitejše za delo z otrokom z disleksijo v osnovni šoli?
Ta knjiga je zasnovana kot priročnik za učitelje, ki ponuja predloge in usmeritve za uspešno obvladovanje 14 tipičnih situacij in težav, povezanih z disleksijo. Vsako poglavje ima štiridelno zasnovo.
Uvodnemu opisu vzrokov (Zakaj to počne?) sledijo preprosta in jasna navodila o vedenju ter strategije za učitelje in starše, ki jih je priporočjivo uporabiti (Kaj narediti?) ali se jim izogniti (Česa ne narediti?). Naslednji sklop so dodatne informacije in poglobitve, ki osvetljujejo okoliščine in pomagajo pri razumevanju težav (Kaj imeti v mislih), vsebino pa zaokrožujejo orodja in strategije za ukrepanje (Nekaj predlogov za ukrepanje).
Avtor Filippo Barbera je osnovnošolski učitelj, ki je diplomiral tudi iz psihologije in opravil specializacijo za psihopatologijo učenja. Že skoraj 20 let se ukvarja z učenci z disleksijo in usposablja učitelje za delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami. Je tudi avtor več knjig, ki obravnavajo disleksijo.
Cena: 19,95 EUR
Naročila: info.narocila@dzs.si, 01/30 69 825
Več o zbirki priročnikov si lahko preberete na povezavi