Vabljeni na dogodek za učitelje razrednega pouka »Kako bomo učili po novem?«.
Izr. prof. dr. Damijan Štefanc bo spregovoril o prenovi učnih načrtov in o vplivu na pedagoško prakso.
Povežite se z avtorji gradiv in izkušenimi učitelji, ki uporabljajo naša gradiva.
Mesta so omejena, zato si svoj prostor zagotovite čim prej!
Google obrazec:
Spoštovani,
vabljeni, da se nam pridružite na spletnem seminarju, na katerem vas bosta nagovorila dr. Mateja Gačnik in dr. Igor Saksida.
VSEBINA:
• Dr. Mateja Gačnik: Motnje govorjenih glasov
Osnovnošolski razredi združujejo učence z različnimi močnimi in šibkimi področji, težavami, primanjkljaji, motnjami, nadarjenostmi.
Številni učenci, predvsem v prvi triadi, imajo težave z obvladovanjem glasov maternega jezika. Med njimi so najlažje prepoznavni tisti, ki le-te neustrezno izgovarjajo. Iz vidika opismenjevanja pa so težavnejši tisti, ki z njimi neučinkovito manipulirajo.
Motnje govorjenih glasov prepoznavamo pri številnih učencih nižjih razredov. Na predstavitvi bodo orisane motnje, ki sodijo v to skupino. Podrobneje bosta razloženi artikulacijska in fonološka motnja, saj sta pri učencih najpogostejši. Njuno poznavanje omogoča učinkovitejše prilagajanje in pomoč učencem s težavami na tem področju.
• Dr. Igor Saksida: Interpretativno branje v 3. razredu
Prispevek se bo osredotočil na odlomek Pika se resno pogovori z morskim psom (Skrivnosti naše ulice, str. 138–139). Prikazal bo korake šolske interpretacije odlomka z navezavo na besedilo v celoti, in sicer različne možnosti uvodne motivacije, pomen ustreznega (motivacijskega) interpretativnega branja ter predvsem bralne naloge za poglabljanje doživetja (npr. metodo tesnega branja). Uvodoma bo oblikovana didaktična prognoza, navezava besedila na izkušnje učencev z opozorilom na morebitna sporočilno zahtevnejša mesta v odlomku.
Spletni seminar bo potekal v četrtek, 11. aprila 2024, ob 15.00.
PRIJAVA NA SPLETNI SEMINAR