Kako se prijavim z aktivacijsko kodo? Navodila za vpis z aktivacijsko kodo si lahko preberete na Navodila za registracijo na portalu Naša ulica (nasaulica.si)
Kako dobim aktivacijsko kodo za dostop do nasaulica.si, če sem starš?
Kodo za učenca/starša lahko dobite z nakupom učnih kompletov Naša ulica prek spletnega nakupovalnega centra www.dzs.si ali prek založbe na 01 30 69 825 ali info.narocila@dzs.si
Ali lahko dostopam brezplačno do vsebin?
Da, vendar ne do vseh. Brez registracije imate na voljo nekaj interaktivnih nalog, z brezplačno registracijo (brez aktivacijske kode) pa še več.
Ali lahko kot starš kupim/prejmem kodo za učitelja?
Ne. Koda za učitelje je namenjena le učiteljem. Učitelj jo prejme ob uporabi kompletov Naša ulica ali ob uporabi vsaj dveh tiskanih gradiv Naša ulica (npr. delovni zvezek za MAT in SLO) v razredu z učenci, v tekočem šolskem letu.
Imam aktivacijsko kodo. Zakaj ne vidim učiteljevih vsebin?
Če ste učitelj, se morate le še registrirati (nasaulica.si/navodila). Če ste starš/otrok, vaša koda ne omogoča dostopa do učiteljevih vsebin.
Kako se prijavim za uporabo portala nasaulica.si?
Ob prejetju aktivacijske kode se je potrebno registrirati. Navodila najdete na www.nasaulica/navodila, lahko pa nas pokličite na 01/30 69 825.
Do kdaj deluje moja aktivacijska koda?
Kupljena/dobljena koda deluje do konca tekočega šolskega leta in sicer najkasneje do 31. 8. oz. lahko kako drugače, določeno glede na pogoje uporabe oz. splošne pogoje uporabe.
Kam vpišem aktivacijsko kodo?
Kodo za aktivacijo vpišete v postopku registracije (nasaulica.si/navodila).
Zakaj se ne morem vpisati v spletno stran Naša ulica?
Eden od podatkov (uporabniško ime ali geslo) ni pravilen. Preverite, če ste uporabili pravo uporabniško ime in geslo.
Kaj naj storim, če sem pozabil geslo?
Če ste pozabili geslo, si ga lahko ponastavite prek rubrike Ste pozabili svoje geslo? V primeru dodatnih težav pokličite na enega od kontaktnih telefonov.
Ali imam kot registriran uporabnik dostop do uporabe vseh razredov?
Ne. Koda omogoča dostop le do posameznega razreda.
Imam težavo, ki ni opisana v seznamu pogostih vprašanj?
Kliknite na vprašaj, ki ga imate vseskozi na desni strani zaslona. Odpre se vam zaslon za pomoč. Vpišite vaš elektronski naslov in opišite vašo težavo. V najhitrejšem možnem času vam bomo odgovorili na vaše sporočilo.