Pogosta vprašanja

Kako se prijavim z aktivacijsko kodo?

Kako dobim aktivacijsko kodo za dostop do nasaulica.si, če sem starš?
Kodo za učenca/starša lahko dobite na dva načina: (1) z nakupom učnega kompleta Naša ulica A ali B - aktivacijska koda se nahaja v 1. delovnem zvezku ali (2) z nakupom prek spletnega nakupovalnega centra www.dzs.si.

Kako dobim aktivacijsko kodo za dostop do nasaulica.si, če sem učitelj?
Kodo lahko dobite na dva načina: (1) brezplačno, če vaši učenci v tekočem šolskem letu uporabljajo enega izmed kompletov Naša ulica (A ali B) ali  (2) z nakupom prek spletnega nakupovalnega centra www.dzs.si
* Če ste učitelj, lahko zaprosite za 15-dnevno promocijsko kodo, ki jo naročite prek e-pošte nasaulica@dzs.si

Ali lahko dostopam brezplačno do vsebin?
Da, vendar ne do vseh. Brez registracije imate na voljo nekaj interaktivnih nalog, z brezplačno registracijo (brez aktivacijske kode) pa še več.

Ali lahko kot starš kupim/prejmem kodo za učitelja?
Ne. Koda za učitelje je namenjena le učiteljem.

Imam aktivacijsko kodo. Zakaj ne vidim učiteljevih vsebin?
Če ste učitelj, se morate le še registrirati (nasaulica.si/navodila). Če ste starš/otrok, vaša koda ne omogoča dostopa do učiteljevih vsebin.

Kako se prijavim za uporabo portala nasaulica.si?
Ob prejetju aktivacijske kode se je potrebno registrirati. Navodila najdete na www.nasaulica/navodila, lahko pa nas pokličite na 01/30 69 825.

Do kdaj deluje moja aktivacijska koda?
Kupljena/dobljena koda deluje do konca tekočega šolskega leta in sicer najkasneje do 31. 8. oz. lahko kako drugače, določeno glede na pogoje uporabe oz. splošne pogoje uporabe.

Kam vpišem aktivacijsko kodo?
Kodo za aktivacijo vpišete v postopku registracije (nasaulica.si/navodila).

Zakaj se ne morem vpisati v spletno stran Naša ulica?
Eden od podatkov (uporabniško ime ali geslo) ni pravilen. Preverite, če ste uporabili pravo uporabniško ime in geslo.

Kaj naj storim, če sem pozabil geslo?
Če ste pozabili geslo, si ga lahko ponastavite. V primeru dodatnih težav pokličite na enega od kontaktnih telefonov.

Ali imam kot registriran uporabnik dostop do uporabe vseh razredov?
Ne. Koda omogoča dostop le do posameznega razreda.

Ali so v šolskem letu 2015-16 na voljo tudi vsebine iz 2. in 3. razreda?
Ne. V šolskem letu 2015-16 so na voljo le vsebine za 1. razred. Za 2. in 3. razred bodo vsebine na voljo od 1. septembra 2016 oz. 2017.

Imam težavo, ki ni opisana v seznamu pogostih vprašanj?
Kliknite na vprašaj, ki ga imate vseskozi na desni strani zaslona. Odpre se vam zaslon za pomoč. Vpišite vaš elektronski naslov in opišite vašo težavo. V najhitrejšem možnem času vam bomo odgovorili na vaše sporočilo.